تبلیغات و خدمات سئو دیجیتال

خدمات سئو و بازاریابی دیجیتال

خدمات سئو چیست؟

خدمات سئو، خدمات بهینه سازی موتور جستجوی یکبار مصرف یا مداومی هستند که سئو سایت شما را برای افزایش بازدید و ترافیک جستجوی ارگانیک آن بهینه می کنند.

فریلنسرها، مشاوران و آژانس ها همگی خدمات سئو ارائه می دهند.

امروزه، 55 درصد از کسب و کارها در خدمات بهینه سازی موتور جستجوی حرفه ای (SEO) سرمایه گذاری می کنند.

خدمات سئو خدمات بهینه سازی موتور های جستجو هستند که توسط یک آژانس، فریلنسر یا مشاور ارائه می شوند که سایت شما را برای سئو بهینه می کنند تا بتوانید ترافیک و درآمد بیشتری از جستجو بدست آورید.

اکثر طرح‌ های سئو شامل سئو داخلی، خارج از صفحه و سئو فنی می‌ شوند، اگرچه برخی از آنها بر حوزه‌ های خاصی مانند سئو خارج از صفحه تمرکز دارند.

چرا از خدمات سئو استفاده کنیم ؟

سرمایه گذاری در خدمات سئو مزایای متعددی دارد. چند مثال می آوریم :

در زمینه های تخصصی سئو مانند سئو خارج از صفحه، محلی و فنی کمک بگیرید

وظایف سئو در حال انجام، مانند تحقیق کلمات کلیدی، ایجاد محتوا، ساخت لینک و موارد دیگر را برون سپاری کنید

دسترسی به نرم افزار برای نظارت بر رتبه بندی، ردیابی بازگشت سرمایه و موارد دیگر

به طور کلی، خدمات یک آژانس SEO به شما کمک می کند تا یک استراتژی SEO را پیاده سازی کنید و حفظ کنید، و همچنین عملکرد جستجوی ارگانیک خود را پیگیری و نظارت کنید. 

میدانید بهترین قسمت چیست ؟

در طول روز زمان بیشتری برای تمرکز بر روی پروژه هایی که نیاز به توجه شما دارند، دارید.

خدمات سئو برای کدام عوامل رتبه بندی بهینه می شوند ؟

فاکتورهای رتبه بندی مورد نظر خدمات تیم سئو سیمرغ به طرح و استراتژی کسب و کار شما بستگی دارد. 

یک طرح خدمات کامل شامل سئو داخلی، سئو خارج از صفحه و سئو فنی بهینه می شود.

در حالی که طرح سئو خارج از صفحه برای سئو خارج از صفحه بهینه می شود.

موتور های جستجو مانند گوگل از بیش از 200 فاکتور رتبه بندی استفاده می کنند.

مهمترین عوامل عبارتند از:

نمایه بک لینک شما، که بر کیفیت و کمیت سایت های خارجی که به سایت شما لینک می دهند تمرکز دارد.

محتوای شما، که شامل هدف گذاری کلمات کلیدی، ادغام کلمات کلیدی، مفید بودن محتوا و موارد دیگر است.

تجربه کاربری شما، که شامل سرعت صفحه، قابلیت استفاده، سازگاری با موبایل و موارد دیگر است.

اینکه آیا طرح سئو شما برای این عوامل رتبه بندی بهینه می شود یا خیر بستگی به ارائه دهنده خدمات سئو شما دارد.

برای مثال، یک فریلنسر ممکن است بر روی حوزه‌های خاصی از سئو تمرکز کند، مانند سئو خارج از صفحه.

در مقایسه، یک مشاور ممکن است در ممیزی SEO تخصص داشته باشد در حالی که یک شرکت ممکن است برنامه هایی را ارائه دهد که شامل سئو داخلی، خارج از صفحه و فنی است.

برای کسب دقیق ترین اطلاعات در مورد خدمات بهینه سازی موتور جستجو، با ارائه دهنده خدمات تماس بگیرید. آنها می توانند لیستی از محصولات قابل تحویل و همچنین قیمت گذاری را به کسب و کار شما ارائه دهند که تیم شما می تواند از آن برای مقایسه طرح های SEO استفاده کند.

نمونه ای از خدمات سئو چیست؟

برای اطلاعات بیشتر در مورد معنای خدمات سئو، این مثال را بررسی کنید:

یک کانفکشنری (شیرینی فروشی)ممکن است از خدمات بهینه سازی موتور جستجو برای رتبه بندی جستجو هایی مانند:

  • نان فانتزی بدون گلوتن
  • کوکی های سفارشی 
  • کیک عروسی

طرح کافنکشنری سیمرغ شامل موارد قابل تحویل زیر برای کمک به کانفکشنری در دستیابی به هدف خود است:

  • ممیزی SEO برای تعیین بهینه سازی و فرصت های موجود سایت
  • ایجاد محتوا برای توسعه صفحات سئو پسند که این کلمات کلیدی را هدف قرار می دهند
  • ارتباط برای ایجاد لینک های با کیفیت بالا و مرتبط به سایت شیرینی فروشی

به خاطر داشته باشید که موارد فوق یک مثال کوتاه است – اکثر برنامه های سئو گام های بیشتری برای بهینه سازی سایت کانفکشنری بر می دارند و همچنین شامل موارد تحویلی مربوط به مشاوره با تیم سئو سیمرغ، گزارش نتایج و موارد دیگر می شود.

انواع خدمات سئو ارائه شده چیست؟

در سال‌هایی که موتورهای جستجو مانند Google و Ask.com  راه‌اندازی شدند، الگوریتم‌ های موتور های جستجو دستخوش به‌ روزرسانی‌ها و نوآوری‌ های متعددی شده‌اند.

به همین دلیل است که بسیاری از شرکت های SEO خدمات تخصصی سئو را ارائه می دهند و به کسب و کارها در صنایع خاص و رقابتی کمک می کنند تا موفق شوند.

برای بسیاری از شرکت ها، خدمات سئو سنتی همه چیزهایی را که برای موفقیت نیاز دارید فراهم می کند.

با این حال، اگر یک شرکت یا کسب و کار الکترونیک هستید، خدمات سئوی محلی و تجارت الکترونیک یک مزیت رقابتی است که می تواند تأثیر استراتژی سئو شما را به حداکثر برساند.

در برخی موارد، خدمات بهینه سازی موتورهای جستجو بر روی حوزه های خاصی از سئو تمرکز می کنند، مانند:

سئو درون صفحه، که بر بهینه سازی های مرتبط با وب سایت شما، مانند برچسب های عنوان، محتوا و موارد دیگر تمرکز دارد

خارج از صفحه، که بر بهینه سازی های مربوط به حضور آنلاین شما تمرکز می کند، مانند بک لینک های وب سایت شما

سئو فنی، که بر بهینه سازی های مرتبط با باطن وب سایت شما تمرکز می کند، مانند سرعت صفحه، معماری سایت و موارد دیگر.

مطالب سیمرغ:

توسعه نرم افزار و وب اپلیکیشن PWA و SPA

اصلا سئو چیست ؟

برچسب‌ها: بدون برچسب

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی نشان گذاری شده اند *